CUMHURIYETINE SAHIP CIK!

22 Eylül 2008 Pazartesi

Bu SOBE'de nedir yahu???

Yasemin yaktin beni :))))) ben hala sobe nedir, nasil olur, neler yapilir bilmiyorum... Ama senin sorularin uzerinden gitmeye karar verdim...

İsminiz?
Fisun


Nerelisiniz?
Istanbul dogumluyum, ama Yasemin'in tersine Istanbul'u benimseyemiyorum :-) Annem Igneada, babam Canakkale Karabiga dogumlu, ama ben Karabiga'yi su 33 yillik yasamimda hic gormedim... (Blog sahibi bunu yazdiktan neredeyse 15 saat sonra ilk defa Canakkale'yi gordu, Karabiga'yi yine gormedi gerci ama ilk defa Canakkaleliyim dedi ve gurur duydu...)

Yaşadığınız yer?
İstanbul, Umraniye

Mesleğiniz?
10 yil ozel bir sirkette boyama ekipmanlari sattim, ama 6 yildir evdeyim... Hayalim bir kitapci dukkani :-)

Hobileriniz?
Puzzle'a merak saldim tekrar, kitap okumak hobiden sayilirsa okumayi ilk ogrendigimden beri neredeyse araliksiz okuyorum, bir de ahsap boyama yapmayi severdim bir ara, simdilerde ara verdim...

Evli misiniz?
Subat ayinda 6 yil bitmis olacak, ama askimiz 12 yillik ;)

Kaç çocuğunuz var?
Bir tanecik kizim var, Eylulum, melegim...

En sevdiğim yemek?
Corba, her cesit, yaz kis farketmez

En sevdiğiniz tatlı?
Dondurma

Sevdiğiniz Müzik türü?
Kulagimi tirmalamayan, rahatlatan, guzel duygular veren, anilari olan muzikler... Bugunlerde Ella Fitgerald dinliyorum, bir de Ayhan Sicimoglu

Nerelere gitmek istersiniz?
Firsatini buldugumda ilk yapmak istedigim Bodrum'dan asagiya Akdeniz'e dogru minimum 7 gun, mumkunse omur boyu surecek bir mavi yolculuk... Sonra Karadeniz turu, daha sonra da Guneydogu turu... Yurtdisinda ise Italya, Misir ve Hindistan gormek istedigim ulkeler...

Iste boyle :) Umarim olmustur

2 yorum:

Ordanburdanhayattan dedi ki...

olmuş hem de nasıl olmuş,annenin İğneadalı olması ilginç.biz de gitmeyi düşünüyoruz bir ara konuşalım senle ayrıntıları.

Adsız dedi ki...

Ya bu mim olayı tanımak için iyi ama ben yazmamayı tercih edenlerdenim.Eylül'e de nice senelere sevgiler.