CUMHURIYETINE SAHIP CIK!

17 Eylül 2008 Çarşamba

Leylaaaa ;-)

Yani bu Leyla oyle boyle bir Leyla degil... Ilk defa Onur (esim olur kendisi) tanistirdi beni, 'delirdin mi?' demistim ilk ismarladiginda... Bufedeki adam daha sonradan 'abi senden sonra bu cikolatali-kasarli tost cok tuttu demisti :-) Bir leziz oluyor bir leziz, mmmmmm... Ama dikkat edin, cok yemeyin,  kolestrol, seker, kilo... karismam sonra :-) Arife tarif gerekmez, ama ben yine de yazacagim...

Iste malzemeler :

Tost ekmegi
Tuzsuz taze kasar
Cikolata parcalari veya
Krem cikolata
Findik parcalari
Tereyag (benim tercihim Pinar Tereyagi)

Ekmekleri tost makinasinda isitin, cok cok az tereyag surun, bu kisimlari uste gelecek. Ekmeklerden birinin uzerine kasar peynirini ve cikolata parcalarini yerlestirin, ustune findik parcalarini serpip diger ekmek ile kapatin. Cok da ezmemeye calisarak (ekmegin patlayarak, cikolatanin tost makinasina akmasini istemeyiz sanirim ;)) bastirin ve iste 3-4 dakika icinde Leyla'niz hazir...

Afiyet olsun


Not: Bazen bazi yazilarim fotografsiz olacak, cunku sanata ve emege saygi duyuyorum ve baskasinin eserini izin almadan kullanmak istemiyorum... Umarim herkes ayni duyarliligi gosterecektir birgun...

2 yorum:

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Leyla benim de annem olur:)))
şaka bir yana benim de hep ilgimi çekmiştir menülerde ama hiç denemedim.bir gün biz de bir leyla yapalım bakalım.

zarpandit dedi ki...

ayyy ben yeni duydum ama bayıldım dogrusu cnm hayırlı olsun inş:)

fotografsız olsun temiz olsun aman aman :)