CUMHURIYETINE SAHIP CIK!

16 Eylül 2008 Salı

Selluka

Ilk defa Selluka kelimesi Ezginin Gunlugu grubunun Selluka isimli sarkisinda ilgimi cekmisti, Levent Yuksel o muhtesem sesiyle cok guzel yorumluyor bu sarkiyi... Daha sonra acaba bu Selluka ne demek diye arastirdim ve gunumuzde kaybolmaya yuz tutmus bir cicek oldugunu ogrendim :( Ama oyle boyle bir cicek degil anlatildigi kadariyla kokusuyla Ege sokaklarini sarmalar, goruntusuyle balkonlari, bahceleri senlendirirmis. Izmir'de Kemeralti Esnaf Dernegi, internette okudugum kadari ile 2006 yilinda Selluka tohumu dagitmis, ilk okudugumda cok heyecanlandim ama yazilarin eski tarihli oldugunu gorunce cok uzuldum... 
Ben bu cicege asik oldum arkadaslar, lutfen bu cicegi bilen, goren ve yetistiren varsa bana tohumunu yollasin, ki tekrar cogalmasi icin ugrasalim...

2 yorum:

Ordanburdanhayattan dedi ki...

bak sendeki cevherler çıkıyor işte birer birer.valla merak ettim ben de ilk defa gördüm.levent yükselden de hiç dinlemedim ben yeni albüm mi yaptı???

Kitap Vakti dedi ki...

Yasemincim, bu guzel parcayi Levent Yuksel, Ezginin Gunlugu'nun eserlerinin cesitli sanatcilar tarafindan yorumlandigi Ceyrek Elma albumunde yorumladi... ben albumun tamamini keyifle dinliyorum, buradan "http://www.ezgiceyrek.com/ "albumu inceleyebilirsin