CUMHURIYETINE SAHIP CIK!

17 Şubat 2009 Salı

EVLILIK



Tam 7 yil once bu saatlerde ben sacimda beyaz cicekler, heyecan icinde gelinligimi giymis nikaha hazirlaniyordum :) 

Askimla aslinda 12 yildir taniyoruz birbirimizi, 7 yildir evli, 4.5 yildir da cocukluyuz... Evlenmek cok kolay ama evliligi yurutmek oldukca zor, biz cok da zorlanmadik aslinda, belki de uzun sure tanismanin buyuk bir avantaji bu. Bircok kisi "uzun suredir birliktesiniz, bircok seyi tukettiniz, evliliginiz cok yavan gecebilir" demisti bize... Bircok sey evliligi zor hale getirebiliyor, ama bazi seyleri gormemek-duymamak-konusmamak gerekiyor :)) Itiraz edenler cikabilir, ciksin muhim degil, ben kendi hayatimda bunu bir nebze uygulamaya calisiyorum ve sanirim basariliyim da. 

Velhasil iyi evlilik bana gore sunlardan olusuyor:

* sevgi
* saygi
* hosgoru
* sabir
* heyecan katacak seyler
* cocuk-lar
* aile olarak once es ve cocugu kabul etmek, daha sonrasinda anne/baba/kardesi ve akrabalari 2.aile olarak gormek

bu liste uzayabilir, ilk aklima gelenler bunlar :))

Askim seni coooooook seviyorum, yanimda oldugun icin mutluyum, Eylul gibi bir cocugumuz oldugu icin mutluyum, saglikli oldugumuz icin mutluyum... 


Not: Yukaridaki alyans resmi alyanslarimizi aldigimiz Modern Alyans'in internet sitesinden alinmistir. Alyansimi degistirmeyi hic dusunmuyorum, alyansini degistiren insanlari da hic anlayamiyorum!

1 yorum:

Ordanburdanhayattan dedi ki...

arkadaşım nice mutlu seneleri beraber geçirin inşallah.ben de sayfana uğradım çünkü senin sayfan güncellenince ben göremiyorum,uzun zamandır da öylece bakmadan kalmışım.bundan sonra sık sık gelirim inşallah.sevgiler