CUMHURIYETINE SAHIP CIK!

16 Aralık 2008 Salı

Cagan Irmak, Sen dizime yattin, ben bir hikaye anlattim ve sen buyudun...



Cagan Irmak'a Cemberimde Gul Oya dizisini ilk izledigim andan beri buyuk bir saygi ve sevgi duyuyorum. Ama bugun, 2 saat kadar once, Issiz Adam'i izledim ve buyuk ihtimal bir daha seyredecegim. Uzun suredir seyrettigim guzel film olmasini geciyorum, uzun suredir izledigim en etkileyici Turk filmi... Ben Fransiz sinemasini cok severim, Issiz Adam'i izlerken Avrupa Sinemasi'nin sicakligini, duygusalligini ve gercekligini buldum.

Gelelim cok bahsedilen muziklere, kesinlikle bahsedilmeyi hak eden, eski ama ben yastakilerin az cok bildigi, gercek askin oldugu zamanlari anlatan, gercek sarkilar... Birde filmde bazi parcalari Aria grubu olarak Bora Ebeoglu soyluyorki ben Oya Kucumen ile Bora Ebeoglu'nu cok seven ve bir an once piyasaya, sadece dizi ve film muzikleri ile degil, donmesini dileyenlerdenim...
Kisacasi gidin diyorum, sakin DVD'sini vs beklemeyin, internetten indirmeyin, gidin ve kah gulun, kah huzunlenin, rahat rahat aglaya aglaya izleyin filmin sonunu...
Hatta cagirirsaniz bende gelirim izlemeye ;-)

Hiç yorum yok: